[ABE-L] PL 2567/2022

Pedro Alberto Morettin pam em ime.usp.br
Sáb Out 22 10:26:38 -03 2022

Sim, Mariana, a ABE deve se posicionar.

Pedro

Pedro Alberto Morettin

PhD in Statistics, UC Berkeley

Professor Emeritus

Department of  Statistics

Tel: (55-11) 99666-4842

Instituto de Matemática e Estatística

Universidade de São Paulo

Rua do Matão, 1010 - CEP 05508-090 - São Paulo, SP

www.ime.usp.br