[ABE-L] Mais uma vencedora do prêmio "Student competition in association with the Conference in Honour of Fred Smith & Chris Skinner"

Francisco Louzada Neto louzada em icmc.usp.br
Qua Jun 23 09:15:43 -03 2021

Que excelente noticia!!!

Parabens Fernanda, Larissa e Victo Hugo!

Abs

Louzada

Prof. Francisco Louzada
CeMEAI ICMC USP São Carlos Brazil